tot wanneer krijg je vroegboekkorting bij arke als je in juni 2015 op vakantie wilt ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
jodyenboyke
9 jaar geleden
Of het is vroegboekkorting of last-minute korting, het zijn lokkertjes. In december is het meestal duur om te boeken. Kijk dagelijks is naar het verschil in een boeking naar het te betalen bedrag, je zult zien dat dit verschilt, zeker als je regelmatig je cookies verwijderd. Ik had in 2013 geboekt voor maart 2014 en ben geen lagere prijs meer tegen gekomen. Maar meestal boek je mijn fav. bestemming uiterlijk 2 maanden van te voren. De reiswereld is en blijft een vage bedoening met veel lokkertjes.
jodyenboyke
9 jaar geleden
Als je via internet boekt, kan je soms nog voordeliger uit zijn als je boekt bij de vele internetreisbureaus's die hun reis bij Arke inkopen.

Antwoorden (1)

De actieperiode van de Kassakortingkorting loopt van 9 december 2014 t/m 5 januari 2015. U krijgt Kassakortingkorting als u boekt in bovengenoemde actieperiode en vertrekt in de periode 1 januari t/m 31 oktober