mag je als 15 jarige zonder ouders op een camping staan?

Mijn zoon wil graag met vrienden op vakantie. Ik wil weten of je op een camping mag staan als 15 jarige.
Zo ja, weet je ook een site/camping waar het mag?

alvast bedankt

Toegevoegd na 17 uur:
mag je misschien ook in een huisje/challet als 15 jarige?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
4.6K

Antwoorden (3)

Er zijn speciale jongeren campings! Even zoeken dus op internet. Meeste campings hebben een reglement waar alleen "reizende" jongeren niet worden toegelaten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik weet wel een camping waardat kan de duinhoeve in burgh haamstede daar hebben ze een jongeren veld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja op de camping waar ik stond wel ik heb het zelf vorige jaar als 15 jarige ook gedaan
een huisje/challet heb ik geen idee van