Treinkaartje kopen in Engeland op het vliegveld van Manchester, hoe moet dat?

Ik vlieg volgende week dinsdag naar Manchester Airport en moet dan naar Manchester Piccadilly. Ik wil dit graag met de trein doen, maar kan niet vinden hoe ik daar een kaartje moet kopen. Daarbij is het station gesloten vanwege werkzaamheden en moet ik een vervangende bus nemen. Ik heb dat wel gevonden, maar kan niet vinden hoe ik daar ter plekke een kaartje kan bemachtigen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (1)

Mijn ervaring is een kaartje kopen op:
http://www.thetrainline.com/buytickets/combinedmatrix.aspx?Command=TimeTable#Journey/MANCHESTER%20AIRPORT/MANCHESTER%20PICCADILLY/28/01/15/12/30/Dep//////Dep/1/0//

Uw station hier al ingevoerd. Hier kunt u de datum en tijd invoeren en dan gelijk kopen. Op die manier is het mij altijd goed vergaan vanaf Londen Stansted.. Werkzaamheden heb ik niet kunnen vinden, maar misschien dat de website zelf wel interessant is?