Verkopen ze in de winter briketten in Mayrhoven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mayrhofen? in Zillertal in Oostenrijk?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar ja!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan het zijn dat je iets hebt gehoord over briketten? De huidige fabricage van briketten heeft niets met steenkool te maken en ook niet met de winter.

Antwoorden (1)

Vlakbij Mayrhofen in Zillertal ligt het plaatsje Fügen. Daar is een het Bedrijf Binderholz gevestigd. Omdat in de tijden van de klimaatverandering de productie van energie uit hernieuwbare bronnen steeds belangrijker wordt legt het bedrijf zich toe op het vervaardigen van houtbriketten. Zij leveren per jaar ongeveer 1000.000 ton pellets en houtbriketten.

Toegevoegd na 1 uur:
Zie onder het hoofdstukje seminars en congressen
http://www.urlaubzillertal.com/index.php/uitstapjes.html