als je bloesemtocht wilt maken, is dan volgend weekend beter dan dit weekend?

van vorig jaar weet ik dat we toen een week te laat waren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Amadea
9 jaar geleden
Naar wat ik zie hoever de natuur is in het zuidoosten van Nederland zou het vorig weekend al hebben gekund. Hoe verder naar het noorden, hoe minder ver de bomen zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
DE bloesemtocht, die voor het Rode Kruis is vandaag op 18/4.

Het beste antwoord

De kersenbloesem is hier nu op zijn mooist, de appelbloesem moet nog komen evenals de late perenbloesem. De vroegrijpe peer bloesemt nu ook.
Het is dus afhankelijk welke boomgaarden je wilt bezoeken.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zelf dit weekend gaan, omdat bij ons in de straat volop bloesem aanwezig is, maar die relatief snel verdwijnt door de vrij harde wind. Als het nog een week zulk lekker weer is, maar ook vrije harde wind (wat ze verwachten) zal een bloesemtocht het volgende weekend minder genoegen opleveren.