Heb je een visum nodig als je moet overstappen op Istanbul?

Ik ga binnenkort naar Varna met een tussenstop van 8h en 30m op Istanbul Airport. Ik zou graag van die tijd gebruik willen maken om Istanbul te bezoeken. Nou was mijn vraag of ik daarvoor een Visum nodig heb, hoe werkt dat, waar kan ik het halen? Etc.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
ronron1212
8 jaar geleden
Als je Turkije in wil heb je een visum nodig. Blijf je op de luchthaven dan niet.

Antwoorden (1)

Als je Turkije in wil heb je een visum nodig. Blijf je op de luchthaven dan niet.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima antwoord.
ronron1212
8 jaar geleden
Dank
zondag
8 jaar geleden
Ja prima antwoord . Er zijn allerlei bureau's die het ook kunnen regelen maar je weet dan nooit of ze betrouwbaar zijn. Ik hoor soms de gekste verhalen over mensen die honderden euro's kwijt waren voor dat papiertje via een bureau terwijl het maar $20,70 kost. Ik gebruikte daarom zelf ook de link die jij hier geeft en had binnen 20 minuten mijn visum. Je moet betalen met een creditcard. Hopelijk heeft vraagsteller die. Istanbul is een van de mooiste steden en zeker de moeite waard om nader te bekijken. Het visum is een half jaar geldig, dus doen! :) Wil iemand hier even voor mij plussen want op mijn pc gaat dat niet meer.