wat kost trein ticket landgraaf - herzogenrath?

Ik ben momenteel niet in de buurt van Landgraaf maar wil graag weten wat het trein ticket kost van Landgraaf - Herzogenrath op 14 of 15 oktober. Ik kom erop internet nergens achter op internet. Ik heb geen ov kaart en moet dus gewoon een los kaartje enkele reis kopen. Wie op wie kan mij helpen, ben nu al dagen bezig online maar kom steeds uit op een euregio ticket en dit is niet het geen dat ik moet hebben deze is namelijk veel te duur voor een treinrit van maar 9 minuten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
Antoni
8 jaar geleden
Ik raad je aan even te bellen met 0900-9292 (€ 0,70 p/m, max € 14,-).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is slechts 4,5 km! Je kan ook de fiets pakken of gewoon gaan lopen!

Antwoorden (2)

NS Reisplanner vermeldt dat voor de prijs van het ticket, het vertrekstation Hoensbroek moet worden ingevuld. Dan kom je op een prijs uit voor een enkele reis van €4,30:

https://treintickets.nsinternational.nl/d-cobs-web/doffers.html?returnUrl=https%3A%2F%2Ftreintickets.nsinternational.nl%2Fd-cobs-web%2Fpreferences.html&origin=NLHBK&destination=DEAKI&departureDate=15-10-2015&departureTime=12%3A00&returnDate=&returnTime=15%3A00&comfortClass=2&pax=A&locale=nl_NL&partner=NSINT&ssotoken=&travelType=

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan ook opLandsgraaf een kaartje uit de automaat halen naar Eygelshofen Markt en daar dan weer een DB-kaartje kopen naar Herzogenrath. Of dat goedkoper is... De treingermaan reist ook met een sgn Bahnkarte.

Toegevoegd na 5 uur:
Met de bus kost het slechts €3,-

http://9292.nl/reisadvies/station-landgraaf/station-herzogenrath/vertrek/2015-10-09T1642
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er bestaat een apart AVV tarief (dat de NS waarschijnlijk niet kent), met een speciaal Übergangstarif Heerlen. Ik kan zo snel niet vidne hoeveel dat is. Zie link voor meer info

Toegevoegd na 11 minuten:
BLijkbaar EUR 4.80 volgens toegeveodge bron (prijs Ubergangstarif).