Kan je als jongeren een villa huren?

Wij willen met een groep vrienden cirka. 8 man een villa huren in Lloret/blanes/Ibiza/Albufeira, zoiets. Alleen ik vraag me af kan je als jongeren van 18 jaar een villa huren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Er zijn sowieso op de zwarte markt wel enkele aanbieders die er zich niets van zullen aantrekken, vraag blijft wel of de villa dan in orde, veilig, ... is.
Je kan ook één van je ouders garant laten staan voor zo'n villa.
Maar in de meeste gevallen is een persoon van 18jaar echt wel verplicht. Ik denk dat je beter met je tentje en je jong lijf op reis kan gaan!
Avast veel plezier!