Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil misschien deze zomervakantie naar disneyland paris, met een busreis er zijn alleen maar busreizen met 2 dagen entree, zijn er andere opties?

Ik wil deze zomervakantie misschien met een vriendin naar Disneyland Paris. We kunnen allebei nog geen auto rijden, maar willen wel graag naar Disney. Een busreis leek ons de ideale optie (met hotel en entree inclusief), en de trein zien we niet echt zitten.
Het enige jammere van een busreis is dat als je met een busreis gaat (maakt niet uit hoeveel dagen) je maar 2 dagen entree tot het park hebt.
En bij elke busreis is het dan ook dat je de 2de dag in het park al rond 17.00 vertrekt wat erg jammer is aangezien je wel voor 2 volle dagen betaalt.
Ik ben wel vaker in Disney geweest en ik weet dat je in het hoogseizoen best veel tijd nodig hebt om alle attracties te bezoeken.
Mijn vraag is heeft iemand een optie/idee waardoor het misschien mogelijk is dat we of 2 volle dagen in het park kunnen zijn of 3 dagen misschien?

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn vraag te lezen en misschien te beantwoorden!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Amadea
8 jaar geleden
Waarom zie je de trein niet zitten? Is juist heerlijk relaxed!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
park.disneylandparis.nl/aanbiedingen/2-nachten-en-2-dagen-gratis.html + https://www.nsinternational.nl/nl/onze-bestemmingen/trein-frankrijk/trein-naar-parijs
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een goed reisbureau kan je hierin uitstekend adviseren.
Bordensteker
8 jaar geleden
Met de trein heb je (los van je 'aanreis' in Nederland) één overstap in Brussel Zuid, en vandaar per rechtstreekse TGV naar het station voor de ingang van het park.
Naar Brussel Zuid heb je de keuze uit Thalys of (goedkoper maar iets minder snel) Intercity Brussel (de 'Benelux'). NS International heeft ook aanbiedingen voor drie en vier dagen.
Bordensteker
8 jaar geleden
(Maar daar zit de toegangsprijs en hotel inderdaad niet in.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken allemaal! :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een andere optie zou zijn om gewoon een busreis naar Parijs te boeken, bijvoorbeeld met Eurolines, vrij goedekope busreizen van en naar verschillende steden in Nederland.
Je moet dan alleen ter plekke vervoer vanuit Parijs naar Disneyland regelen, maar dat moet volgens mij ook niet zo moeilijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
De trein die stopt onder disneyland

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding