welk dorp of stad in nederland ligt het dichtst bij belgie als je weet dat ik in de stad Geel woon (België)(dus minst aantal kilometers)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
29.8K

Antwoorden (5)

Volgens Google Earth is het dichstbijzijnde dorpje Luyksgestel en de dichstbijzijnde stad Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar in Luyksgestel valt niks te beleven, dus even doorrijden naar Valkenswaard. :-)
zo te zien op de kaart is de dichtstbijzijnde nederlandse plaats Reusel.. of Luyksgelstel, er zit geen passer op google maps..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan natuurlijk ook stellen dat Baarle-Nassau en Baarle-Hertog het dichtst bij België liggen omdat daar de grens tussen België en Nederland doorheen loopt en het Belgische eclaves zijn in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er vanuit gaande dat je alleen steden bedoelt, en geen dorpen: Tilburg ligt vlakbij, maar ik vermoed dat Eindhoven sneller bereikbaar is aangezien je dan bijna de hele weg over de Expressweg kunt rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smeermaas ligt 2.8km van de stad Maastricht