hoeveel postzegels moeten er op een brief van België naar Amerika?

ik wil graag een brief sturen naar Amerika, maar ik weet niet hoeveel postzegels daarop moeten en of het een speciale envelop-postzegel(s) moet zijn. wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (2)

Brieven tot 50 gram 1,24 aan postzegels, de andere tarieven zijn te vinden in de link.

Toegevoegd na 13 minuten:
Je hoeft de brief niet in een speciale envelop te doen.

Toegevoegd na 2 uur:
Als je postzegels bezit in de waarde gelijk aan 1,24 euro is dat voldoende, het moet wel echt een euro postzegel zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de brief niet zwaarder is dan 50 gram, dan moet daar een zegel met het cijfer 1 op komen. Die postzegel heeft dat nummer staan in een marineblauw vierkant met sterretjes er omheen. De waarde van één zo'n zegel is €1.34 (maar als je er vijf tegelijk koopt kosten ze je €1.24 per stuk).
Amadea