Naar welke vliegvelden in de VS is het het goedkoopst vliegen vanuit Nederland?

Graag zou ik een tripje door de VS maken. Waar is niet erg belangrijk.
De prijzen vanuit Nederland naar de Amerikaanse vliegvelden verschillen sterk per bestemming, dus ik vroeg me af of iemand weet waar ik het goedkoopst naar toe kan vliegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (4)

Ik neem aan dat de trip met de minste kilometers het goedkoopste is. Let op, soms scheelt het ook van waar je vertrekt en welke maatschappij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is afhankelijk van het aanbod en de vraag. het kan sterk verschillen.
ik ben vorige maand voor €600 naar Washington gevlogen en het jaar daarvoor voor het zelfde bedrag maar LA.
Tis wel dat de populaire bestemmingen over het algemeen goedkoper zijn. ivm met het aanbod.

gewoon in de gaten houden dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het algemeen zijn vluchten naar de oostkust het goedkoopst, simpel omdat ze het meest dichtbij liggen.

De voordeligste maatschappijen zijn meestal Aer Lingus en Iceland Air. Maar zeker in het laag seizoen kunnen andere maatschappijen leuke aanbiedingen hebben.

Speel met data en bestemmingen op zoekmachines als skyscanner, Momondo. Trabber enz.

In het winterseizoen kan Arkefly nog wel eens een rare aanbieding hebben naar Florida!!

KIjk ook naar vluchten vanaf Brussel en Dusseldorf

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!
Ikzelf kijk ook de hele tijd voor een omgekeerde vlucht: naar Europa. En elke keer blijkt dat als ik gewoon vanuit Austin vlieg de prijs eigenlijk even goedkoop is. Heb je al een aan Phoenix of Alberquerque gedacht? Of Austin dus. Het ligt er maar aan waar je je tijd in Amerika wilt besteden.