Heb je als je vrijwilligerswerk gaat doen in Canda (4 maanden) een visum nodig?

Ik ga voor 4 maanden naar Canada voor stage, maar ik word er niet voor betaald! dus eigenlijk vrijwilligerswerk. Moet ik dan nog een visum regelen of is een toeristen visum genoeg? Hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Als je stage wilt lopen in Canada dan heb je een visum en een werkvergunning nodig.
(en daar worden er jaarlijks maar ongeveer 600 voor Nederlanders verstrekt)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tinus1969
9 jaar geleden
Zomaar op reis gaan is bijzonder stom; de Canadese immigratiedienst laat je rustig rechtsomkeert maken op het vliegveld.
Vraag dit na bij de Canadese ambassade; stuur details mee van je stage (wat doe je, waar, bij wie, is het in het kader van onderwijs, etc etc etc).