Wat vervoert deze boer op bali?

Ik maakte deze foto tijdens onze vakantie. De man sprak geen Nederlands of Engels en wij spraken geen Maleis.
Ook zijn we vergeten erin te kijken. We willen graag weten wat het is. Of wat er meestal in vervoerd wordt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gok dat er water in zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien de manier, hoe hij het draagt, lijkt het me niet zwaar.

Het beste antwoord

Als ik het goed heb dan heb ik het weleens gegeten in Bali, er zit niets in maar het is de kern van een soort lage palmboom/ of struik. Men haalt de kern zoals op de foto eruit en het wordt dan gegeten als een soort groente.
Beest lekker meen ik me herinneren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nogmaals denk ik dat het afgekapte bamboebomen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zijn uitgeholde onderkanten van een bamboeboom , ze hebben de wortels eraf gehaald en een soort hoge emmer van gemaakt , ze vervoeren er water mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bamboebomen zijn al hol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oude wel ja , maar jonge zit nog een soort van schuimachtige substantie , maar oude zijn hol je hebt gelijk:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, okee weer iets geleerd:)
Ik vermoed tabaksbladeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn tuinhekje