wat valt er onder video bij busreizen van peter langhout?

Ik ga binnenkort op vakantie met de bus maar ik wil graag weten wat er onder "video" valt bij de bus. Is dat dan gezamelijk naar een tv kijken of iedereen op een aparte kijken waarnaar ie zelf wil. Als het apart is, kunnen er dan dvds in of moet je via usb of iets dergelijks?

Hopelijk weet iemand mij te helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reken maar op het volgende: Chauffeur gooit 13 jaar oude film in de speler en je kan kijken op een van de 5 slechte kleine LCD-schermpjes. Heel soms willen chauffeurs wel eens zelf meegenomen films erin doen. De meesten willen dit niet omdat de boete enorm is (ik geloof dat ze "speciale" dragers gebruiken net als videotheken waar de rechten voor vertoning buiten huishoudelijk kring al over betaald zijn).
Ritsuka
9 jaar geleden
Meestal zetten ze een film op met dvd, en iedereen ziet dit dan op een scherm. Geluid kan via speakers zijn of koptelefoon, dat verschilt.
Zo was het tenminste bij de busreizen waar ik mee was waar ze dit deden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook een keer meegemaakt dat de audio door de boxen niet te verstaan was. Ook een keer meegemaakt dat de DVD steeds overnieuw begon.... na 3 kwartier. Ondertiteling is als je ver van het schermpje afzit vaak niet leesbaar. Oh en als de schermpjes dus naar beneden zijn kan je wel je kop er aan stoten! Ze komen meestal uit het plafond gedraaid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus het beste zou zijn als je zelf van die portable dvd spelers hebt die zo mee kunt nemen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja

Antwoorden (1)

Dit betekent simpelweg dat er twee televisies in de bus hangen waar je gezamenlijk naar kijkt. Afhankelijk van de chauffeur kan je invloed uitoefenen op wat er getoond wordt