In welk dierenpark kan je met je auto tussen de wilde dieren rijden ,oftewel welk dierenpark is geschikt voor mensen die niet meer zo mobiel zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
6.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De beekse bergen.
En als je iets verder wil rijden het wildpark van het domein van de grotten van Han. Hier kan je ook met een treintje doorrijden

Het beste antwoord

Als je in Nederland wilt blijven is de meest geschikte inderdaad Safaripark De Beekse Bergen.
Maar de meeste parken hebben wel rolstoelen te huur, waardoor je (bij aanwezigheid van hulpploegen) alle dierenparken wel in zou kunnen.

Mocht je het buitenland ook overwegen, dan kan ik je de dierentuin in Hannover van harte aanbevelen. Hier gaat een bootje langs de belangrijkste bezienswaardigheden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij Safaripark Beeksebergen kun je met je eigen auto(of bus van het park) tussen de wilde dieren rijden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En ook nog met een bootje er doorheen varen.
ronron1212
8 jaar geleden
Bus kan ook
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Bus kan ook"" Ja dat staat er toch ook? (of bus van het park)
De beekse bergen. En als je iets verder wil rijden het wildpark van het domein van de grotten van Han. Hier kan je ook met een treintje doorrijden