Met welke app kan je een reisverslag maken?

Met welke iPhone/iPad app (of website) kan je een reisverslag maken?
Het moet wel een website of app zijn waarmee je je reisverslag kan afschermen zodat alleen mensen met de link ernaartoe het verslag kunnen bekijken.
Je moet zowel de locaties die je bezoekt als teksten en foto's kunnen toevoegen.
Maar dus wel graag dat ikzelf kan beslissen wie het kan zien en dat dus niet heel de wereld weet waar ik ben.
Welke app (of website) kan dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (1)

Je kunt een Gmail account maken en daar je berichten en foto's naar sturen.
Degenen die het mogen zien geef je dan het mailadres en het wachtwoord.

Ze kunnen dan ook in de G-mail reageren.

Hiermee heb je het veilig afgeschermd.
Ik heb met een groep van 50 mensen zo'n Gmail. Voor niemand anders toegankelijk.