Kan ik met een Euro pin pas van de Rabobank ook in het buitenland pinnen?

Of is daar perse een wereld pas voor nodig, in verband met een reis naar de Nederlandse Antillen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

met dit teken op je pasje kan je overal pinnen, zelfs op de nederlandse antillen..
je kan pinnen bij de banken waar dit teken staat aangegeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo lang je binnen de nederland blijft wel. Maar buiten Nederland heb je echt een andere pas nodig
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in het buitenland pinnen zolang je binnen Nederland blijft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@elize italie ligt ook in europa....
Het beste kun je dit natuurlijk even bij de Rabobank zelf vragen. Gewoon op hun website te doen.
Ik heb daar even gekeken en zie eigenlijk niets meer staan over een Euro pinpas. Maar gezien de naam zou ik zeggen dat die in heel Europa gebruikt kan worden. Nu hebben ze echter standaard (bij alle bankpaketten) een Wereldpas waarmee het overal zou moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Europas van de Rabobank, en mij werd verteld dat ik daarmee in heel Europa kan betalen.

In Belgie kon ik geld afhalen aan de bank (max 150 per dag dacht ik, dat staat in je voorwaarden van de rekening)
In sommige winkels kon ik wel betalen, in andere werkte het niet.

Op vakantie in Tsjechie werkte alles, geld afhalen aan de bank, betalen in de winkel, ging allemaal goed
. Er staat zo'n meastro logo op, en dan kun je die gebruiken in winkels als soort van creditcard.

Ik weet niet hoe het op de Nederlands Antillen gaat, dat zou je even bij je bank moeten vragen.