Hieronder een plaatje met daarop de gemiddelde temperatuur en de gemiddelde neerslag per maand in Bali.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke vraag ik ben er vaak geweest. Het wisselt nogal, maar vaak wel tropisch. Niet echt heet zoals in Australie, maar pas op voor de zon op het strand. An sich ben ik daar een keer flink verbrand. Dat was IN de schaduw op het strand. Dus als je gaat liggen altijd spul gebruiken. In oktober november begint de regentijd. Een flinke plensbui kun je dan zeker verwachten. Temperatuur schommelt meestal tussen de 28 en 35 graden in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor meer actuele temperaturen op Balie en andere landen kun je ook ens kijken op http://weer.familiestart.nl/wereldtemperatuur.html