hoe moet ik betalen in slagharen?

ik heb gereserveerd bij slagharen (midweek) en het zo gedaan dat ik de helft over een tijdje betaal. die tijdje is nu aangebroken en ik weet niet hoe ik moet betalen. doen ze het automatisch van je bankrekening

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah je vraag zette me op het verkeerde been, ik dacht dat een antwoord zou kunnen zijn: "met pony-pegels"
Antoni
11 jaar geleden
Volgens je profiel ben je 13 jaar oud. Ik denk niet dat je dan wettelijk gezien mag reserveren bij een park als Slagharen: je bent immers nog niet meerderjarig. Nu dat blijkbaar toch is gedaan, zou ik over je vraag willen zeggen: Informeer bij het park zelf wat men daar van je verwacht of hoe men de betaling gaat regelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het wettelijk geregeld is weet ik niet, in de voorwaarden van PPS staat iig helemaal niks over leeftijd/begeleiding van ouderen of iets in die trend. (althans ik heb het er niet kunnen vinden). http://slagharen.com/wp-content/uploads/2011/03/Algemene-voorwaarden-Attractie-Vakantiepark-Slagharen1.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/wetgeving/nederlandse-wet-minimale-leeftijd-vakantiehuisje.357743
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
natuurlijk is het niet op mijn naam maar m'n vader heeft gereserveerd en hij heeft geen account bij goeievraag dus heb ik het gedaan

Antwoorden (1)

Ze kunnen het geld alleen van je rekening halen als je ze gemachtigd hebt dat te doen (dan heb je dus een handtekening op een papiertje lopen krabbelen). Het kan ook dat je een volgnummer o.i.d. hebt gekregen en een bank/girorekening nummer met de hoogte van het bedrag wat nog rest. Misschien hebben ze je zelfs twee acceptgiro's opgestuurd.

Hoe heb je de eerste keer eigenlijk betaald?

Toegevoegd na 7 minuten:
Kan ik mijn verblijf ook gespreid betalen?
Binnen 8 dagen na je boeking dien je een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag te voldoen op onze bankrekening. Het resterende bedrag dient één week voor aankomst op het park in ons bezit te zijn. Indien je het op prijs stelt om gespreid te betalen kun je contact opnemen met onze reserveringsafdeling op telefoonnummer 0523 – 683 000 voor de mogelijkheden.

Hier hebben ze het niet over een reserveringsnummer, maar die zou ik er wel bij vermelden, ook je naam er even bij zetten kan geen kwaad.

Volgnummer moet reserveringsnummer zijn. Hier kan je trouwens een bericht sturen als je er helemaal niet meer uitkomt: http://slagharen.com/contact
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de 1e keer haalde ze het gwn van automatisch van de bankrekening af