hoe moet ik mijn Boarding Pass printen ?

Ik vlieg over een week met ryanair.
Je moet online inchecken(doe het voor het eerst) en je krijgt je Boarding Pass online.
Nu is mijn vraag kan ik die Boarding Pass gewoon printen op een normale a4'tje of moet het aan bepaalde eisen voldoen?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
6.3K
ronron1212
8 jaar geleden
Gewoon op een a4.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke dankje Dus gewoon normaal printen moet het in kleur of maakt het niet uit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat maakt niet zoveel uit, let er alleen op dat je niets dubbelzijdig afdrukt! dan komt het helemaal in orde
Rutge
8 jaar geleden
Ik print altijd uit op een normaal A4tje zonder kleur. Het is belangrijk dat je de barcode niet vouwt ivm het scannen maar voor de rest maakt het niet uit. Als ze eisen stellen dan wordt het wel ergens vermeld.
Ritsuka
8 jaar geleden
Zolang de code maar leesbaar is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Allemaal bedankt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bijkomende tip. Als je geen ruimbaggage hebt kun je met Boarding Pass print direct naar de douane lopen en bij de gate "boarding" doormiddel van de streepjes code.

Antwoorden (1)

Je kunt de boarding pass op gewoon printerpapier printen.
Vergeet niet zowel de heen- als terugreis te printen.
Bij het inchecken krijg je je echte ticket en boardingpass.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de luchthaven je boardingpass laten printen kan ook, maar dat kost € 60,-.
SimonV
8 jaar geleden
Utrecht
8 jaar geleden
Je echte ticket heb je tijdens de boeking al gekregen. Er worden alleen nog maar e-tickets uitgegeven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zou knap zijn als je nu al je boardingpass voor de terugreis kunt printen (tenzij je dezelfde dag terug gaat).
Boarding gaat bij de meeste maatschappijen pas zo'n 30 uur voor de vlucht open
SimonV
8 jaar geleden
@C4th
Bedankt voor de aanvulling, ik kwam dat advies een paar keer tegen op internet... En iemand die het doorgaans wel kan:
"Heb gister avond de boardingkaarten uitgeprint. maar kon alleen de heen weg uit printen de retour was niet mogelijk. Heb vaker met Ryanair gevlogen, altijd heen en terugreis geprint." https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/ryan-air-boardinkaart-printen