Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer een vliegticket boeken?

Ik wil graag in juli augustus naar Peru. Nu vind ik het sowieso raar dat de tickets dan duurder zijn, aangezien het daar dan winter is en er een mist hangt, maar toch. Wanneer kan ik nou het beste mijn vlucht boeken? ik zie vaak staan dat hoe vroeger hoe goedkoper is. Maar ben ik dan nu al te laat daarvoor?? ook heb ik zien staan dat omdat het geen populaire bestemming is, de stoelen juist goedkoper worden. Maar ergens anders lees ik weer dat het daarom juist duurder wordt. Wie kan mij helpen?
In december kon ik boeken voor 850 euro, terwijl het dan zomer is. Nu vind ik alleen vluchten van >1200 euro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

helaas te laat voor een goedkoop ticket. Op die mooie aanbieding zou ik in juli zeker niet op rekenen. Probeer diverse ticketzoekmachines. en wees flexibel met je data. een dag eerder of later kan heel veel schelen. Boek snel, want de komende weken komen er heel veel nieuwe brandstof-toeslagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik zou nou boeken hoe eerder hoe beter of ga naar een reisbureau en vraag om hulp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Belgie heb je de Joker-reisbureaus. Zij houden steeds goede promoties in de maand januari. Dan kan je de meest voordelige vluchten boeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle sites bezoeken en meerder ticketburo's bijv world ticket centre in A'dam. Kijk ook op Duitse en Belgische sites
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gaat pas een vliegticket kopen als je genoeg geld hebt duh dus doe ff normaal en spaar en even voor dat is het handigst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe ff normaal??
nou nou, ik kan wel 10 keer naar peru vliegen als ik wil, maar daarom ga ik nog geen 1500 euro voor een ticket betalen.. een normaal antwoord mag ook wel hoor..
Als je tijdens een schoolvakantie weg wilt dan is het inderdaad slim niet meer te lang te wachten. Tip: op onderstaande site 'vliegen naar Lima' kan je een alert aanmaken die het je laat weten wanneer je toe moet slaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding