Je kan op site als Cheap tickets, world ticket center, supersaver kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik reis zelf veel naar het buitenland en ik gebruik altijd ebookers.nl,
Als je daar een goedkope vliegticket vind, Boek hem dan vervolgens bij de maatschapij die aangegeven staat, Dan bespaar je ook nog eens geld wat je anders kwijt bent voor het gebruik van de website
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goedkope tickets naar Lima zijn er helaas niet. Reken op een minimumprijs van +/- €900. Waarschijnlijk zijn Amerikaanse carriers de goedkoopste aanbieders. Handige sites om het zoeken te beginnen zijn de zogenaamde ticket-zoeksites. Voorbeelden hiervan zijn skyscanner, Momondo en Swoodoo. Gebruik bij deze sites diverse landversies voor goedkopere tickets bij buitenlandse aanbieders. Speel ook met de data. Tickets vanaf bijvoorbeeld Brussel of Dusseldorf kunnen (veel) goedkoper zijn dan vanaf Amsterdam. met meer info wil ik je wel verder op weg helpen