Trouwen met een Braziliaanse, wat heb je daar voor nodig?

Ik heb een relatie als Nederlander zijnde met een Braziliaanse,

Ik wil graag verder met haar, maar als ik besluit met haar te trouwen in Brazilie, wat heb ik daar voor nodig.

Ik verblijf momenteel in Brazilie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
5.6K

Antwoorden (1)

In Brazilië te trouwen? Je hebt de gegevens van je ouders nodig, een bewijs van niet-getrouwd zijn, je geboortebewijs, een gelegaliseerde bevestiging van iemand uit Nederland (alles vertaald door een legaal bureau in Nederland in het Portugees en gelegaliseerd door het Braziliaanse consulaat in je eigen land - in Nederland is dat in Rotterdam). Je hebt twee getuigen nodig, die een CPF en een I.D. kaart hebben en minimaal 21 jaar oud zijn.
Dit is nog niet volledig... voor meer informatie kun je op bijgevoegde website kijken.
In ieder geval zal het niet gemakkelijk zijn en je zult er toch voor naar Nederland moeten gaan.
Ik ben destijds met mijn ex in Las Vegas gaan trouwen. Daar ging het veel gemakkelijker en kon je de hele rompslomp aan documenten later doen.
Mijn vingers jeuken om je nog een goede raad te geven, maar dit doe ik niet. Ik denk dat bij iedereen de omstandigheden anders zijn. Toch zou ik goed overleggen wat je doet. Ik weet niet wie je vriendin is en waar ze vandaan komt, maar net zoals hier in Thailand, maken veel vrouwen je gek om met haar te trouwen om je daarna volledig uit te kleden.
Mijn ex werd toendertijd zwanger en daardoor maakte ik de grootste fout van mijn leven! (sorry het moest eruit).
Bezint eer gij begint!