Wat heb je allemaal nodig voor een vakantie in Brazilie?

Brazilie - Wat heb je allemaal nodig? In detail dus ook de kledingstukken en anti-dieren spullen. Echt alles wat je moet meenemen. Echt alles!

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik ga door het oerwoud trekken met een paar andere mensen. En door stadjes lopen en naar eilanden varen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Op http://www.inpaklijst.nl kun je zelf bekijken wat je nodig heb op je vakantie in Brazilië.

Wat je mee neemt op vakantie is afhankelijk van verschillende factoren, wanneer ga je vakantie (seizoen), hoe ga je op vakantie (vervoer), wat voor vakantie (strand of sportief), enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Oranje voetbalshirt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brazilië is een enorm land. Wat ga je daar doen? Een strandvakantie? Bergbeklimmen? Watersporten? Door het oerwoud banjeren? Kamperen of all-inclusive?

Verder hebben ze in Brazilië iets fantastisch dat winkelcentrum heet en ook de uitvinding pinpas is daar al heel erg ingeburgerd. Dus maak je niet druk. Ga lekker op vakantie en geniet er van.