Hoeveel kost een Volkswagen T2?

Ik kan een Volkswagen T2 personenbus kopen, uit januari 1980. Benzine, 45.000 km gelopen. Technisch in orde. De verkoper vraagt een bod te doen. Wat is een reeel bod € voor zo'n wagen? 3.500? € 6.000,- ? Op internet kan ik niet meteen een goede site daarover vinden. Wie helpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet dat de T2 nog geleverd werd in 1980..
Maar kijk eens op het bus-forum.nl

Antwoorden (4)

tussen de €7500 en de €9950
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de mijne voor nog geen 800 euro verkocht.
ok dat was wel een diesel.
en was een 1986 met teller wel 3 keer rond, maar was een bikkeltje, maar kon er echt niet meer voor krijgen dan ong 800 euro.
hij heeft meer dan een jaar op MP gestaan en andere sites, dus ik zou zeggen zo rond dat bedrag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tip....... kijk maar eens op minibusjes.
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt natuurlijk aan de toestand van de wagen.kijk maar eens op onderstaande link.