Monteurs handleiding golf IV

Waar kan ik een goede monteurs handleiding kopen voor een golf IV 1.8 20v 5-deurs uit 1998? Op google en marktplaats geen/slecht resultaat. En wat is de prijs hiervan gemiddeld? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Probeer eens bij Halfords. Ik heb even op de site van Haynes gekeken (de beste car manual komt van Haynes) en de engelse prijzen liggen rond de 20 eng.pond. = ong. 23 euro. Het zijn boeken met een harde kaft waar je veel plezier van zal hebben.
Mocht Halfords het niet hebben, kijk dan op de site van Haynes: www.Haynes.co.uk
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die kom ik ook steeds tegen
en je moet zoeken op werkplaatshandboek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben zelf al sinds heel lang de werkboeken van Haynes, ze zijn écht goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, inderdaad, maar vanwege de vele schema's/foto's in het boek zal dat weinig problemen geven denk ik.

Andere antwoorden (2)

Misschien dat je deze vraag eens moet stellen op Problemcar.
www.problemcar.nl
Hier zitten veel hobbyisten die vaak antwoord weten op zulke vragen.
jc54
13 jaar geleden
Vroeger keken we altijd in de Vraagbaak van Piet Olyslager.... Op de toegevoegde link zie je monteurshandleidingen met bijbehorende prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Leonard
Hoop dat we onder de categorie auto lekker verder kunnen GVen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop het ook, het is een zooitje nu :(