Een boutje van mijn koplamp is te kort, hoe verleng ik die?

Hij steekt net niet genoeg door het chassis. De koplamp helemaal zoals hij zitten moet maar is niet geheel origineel.

Toegevoegd na 24 seconden:
Het is zo'n boutje wat vast zit in de koplamp zegmaar, kun je niet vervangen of eruit halen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (6)

toch dat boutje eraf trekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en sla ook je vooruit er uit....hoe moet die die lamp dan vast zetten????......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuw boutje kopen
un ander boutje erin zette xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle boutjes zijn te vervangen of te demonteren, je zult alleen wel inventief moeten zijn.
jc54
13 jaar geleden
ja..als je de ruimte hebt: zaag hem wat kort af. draai er een lange moer aan vast. ( ze bestaan wel, alleen goed zoeken )
ja en dan kan je hier waar van binnen uit het chassis een bout in draaien.
( anders als je het maar met 1 bout hebt... met 3 vast zal de lamp er ook niet uit vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.. Wat weinig informatie om fatsoendelijk te kunnen sleutelen...
Ik ga er even van uit dat het boutje vastzit met een smaller stukje zonder schroefdraad in zo'n lip in de koplamp. Dan zaag je het boutje onder kop af, boor je het gaatje in de lip wat groter en frommel je er een langer boutje in.
Je ZOU ook het boutje door kunnen zagen en er een stukje tussen lassen maar dat gaat wat ver lijkt mij.
En je kan ook kijken naar het gedeelte waar de moer zit. Als je pech hebt zit ie vast in het chassis, als je mazzel hebt is het een klem en die kan je misschien verbuigen of verplaatsen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het boutje kort afzagen, dan een verbindingsmoertje erop draaien en daarin weer een stukje tapeind draaien.