Wat kost een rijbewijs ongeveer?

Inclusief alles, dus lessen, theorie, examens en alle andere bijkomende dingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Zeg gemiddeld 25 lessen x €50,- = 1.250,-

Theorie boek ongeveer €50,-

1 x praktijk examen €200,-
1 x theorie examen €30,-

Ongeveer €1600,- minstens.
Ik ben nu zelf ongeveer €2100,- kwijt en mag eind van de maand afrijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes!

Andere antwoorden (2)

Dat verschilt per persoon. Sommige hebben meer lessen nodig dan de ander en sommigen moeten 7x examen doen en anderen doen het zo in 1x. Ik heb er zelf 2100 aan uitgegeven. 53 lessen gehad, 1x theorieexamen en 2x praktijkexamen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier betaalde ik 50 euro voor theorielessen, 15 euro voor theorieexamen, en iets van een 1250 voor 20 uur prakrijkles. Kosten voor Praktijkexamen en die lessen die ervoor volgen weet ik nog niet. Let wel, ik woon in Belgïe en heb de opleiding gevolgd waarbij ik alleen mag rijden na die 20u les. Hoop dat je hier toch al iets aan hebt.