Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Autowasstraat krasjes

Zijn de moderne autowasstraten te vertrouwen of nog steeds grote kans op kleine krasjes??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja, ze zijn te vertrouwen. De kans op krasjes is in ieder geval kleiner dan als je met de hand wast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk goede ervaring mee. Maar dit ligt natuurlijk ook aan welke wasstraat je gebruikt. Volgens mij is zon straat met van de slingerende doeken zeg maar het minst krasgevoelig, maar ik ga altijd naar de Shell met een wasstraat met van die ronde borstels en die krast ook totaal niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe goed ze ook hun best doen je ontkomt niet aan kleine krasjes.
Bij borstelloze wasstraat is dat wel een stuk minder maar dan moet je (vindt ik) er wel met een doekje achteraan want echt hetzelfde resultaat krijg je niet.
Los daarvan krijg je ook met bij met de hand wassen krasjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorige week is mijn antenne er zelfs afgerukt, ondanks dat ik me aan de voorschriften had gehouden. Antenne niet te vervangen beneden de 150 euro, en bij de wasstraat gangt n bordje, gebruik op eigen risico.
Grrrr!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zo werkt dat niet. Als die garage nalatig is geweest met jou te verwittigen die antene eraf te halen of dat niet heeft gedaan kunnen ze lang niet altijd zeggen: eigen risico.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding