Verhoogde instap in auto?

Er is bij bijna elk automerk een nieuwe auto te koop voor ongeveer 8000 euro. Is daar ook een model of type bij met een Hogere instap dan normaal? Hoe zie je dat?

Is voor mensen die moeilijk ter been zijn. En staan wel andere vragen op gv over verhoogde instap maar niet dudelijk in die goedkope prijscategorie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Ik reed vandaag in een Fiat Panda van een collega. Daar zit je lekker hoog in. Instappen ging wel lekker dus.
Nieuw is 'ie vanaf 7.250 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep de Panda (mijn ma is aan haar 2e bezig). Of als je wat hipper wilt rijden, de Chevrolet Spark. Ga je volgens mij ook net redden met 8.000 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Chevrolet Spark! Nog iets hoger dan de Panda volgens mij. De Daewoo Matiz stond al enigszins bekend om de hogere instap dan gelijkwaardige modellen, en dat is bij de nieuwe stadsauto van Chevrolet niet veranderd.