Kan je een BMW M3 Cabriolet wit huren (zonder chauffeur)?

Voor mijn dochters bruiloft zoeken we een cabrio wit BMW M3 maar kan je hem wel huren zonder chauffeur? kan het echt nergens vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
M3 is een breed begrip, zoek je een E36, E46 of E92?

Het beste antwoord

Ligt er aan hoe oud je bent !
En hoe lang je je rijbewijs bezit !!
Maar er zijn bedrijfjes die dat wel degelijk verhuren

Toegevoegd na 2 dagen:
kijk even op de site van sixtrent

maar zoals ik al eerder aangaf
in dit soort auto word wel gevraagd hoe oud je bent en hoe lang je je rijbewijs heb want te jong mensen krijgen hem echt niet mee
bel ze even en je weet genoeg

http://www.sixt.nl/voertuigoverzicht/?ppc=**Kampagne**/cabrio%20verhuur&gclid=CJek3tG_zLACFcQKfAodv1cbMQ
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Auto Europe biedt o.a. de BWM M3 cabrio te huur aan.

http://www.autoeurope.nl/go/luxe-auto-huren/

Ik vind het overigens geen handige site. Ze gaan uit van dat je begint met een land en datum en locatie in dat land, maar even simpel naar de gewenste auto zoeken is een drama.

Op de pagina die ik als link geeft wordt echter wel de BMW M3 cabrio genoemd, en dat je contact met ze kan opnemen voor de verhuur van luxe auto's. Middels de link kom je op de contactpagina die ook al niet klantvriendelijk is, maar goed, er staat een telefoonnummer op.

Kopen is makkelijker;)