Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn auto moet aan de computer wat zal het kosten?

Mijn auto moet aan de computer wat zal het kosten?om af te laten stellen het gaat om een peugeot.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een diagnosecomputer aansluiten zou niets mogen kosten.
Het is één minuut werk en dan kun je een aantal zaken uitlezen. Aan de hand daarvan moet er worden bepaald wat er gedaan moet worden aan de auto, dat is hier vandaan niet voorspelbaar.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nou ja, ik kan alleen zeggen, dat ik er niets voor heb hoeven betalen de afgelopen drie keer. De werkzaamheden die er uit voortvloeiden natuurlijk wel. Dus je hoeft je geen zorgen te maken voor de garage...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zonder die werkzaamheden ?
AWM
14 jaar geleden
Nou ja, het spijt me vreselijk, maar bij mijn (NIET MERK!)garage stoppen ze de plug erin, lezen de aanwezige fouten op en leggen ze uit aan mij. Het is dan aan mij om te beslissen wat ik er mee doe en dat kost niets. En niet op het platte land maar in de grote stad.

Andere antwoorden (5)

Het uitlezen van een boordcomputer kost je ±50 euro en het rapport krijg je mee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dát gaat natuurlijk de Peugeot-computer bepalen....!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoefde er niets voor te betalen, terwijl ik niet eens vaste klant was. Het betrof een Opel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het uitlezen van de boordcomputer zelf kostte me destijds niets. Het oplossen van het geconstateerde probleem was helaas een ander verhaal...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij doen alles maar dan ook alles zelf aan de auto, maar de boordcomputer uitlezen kunnen we niet. Blijkbaar weet de garage dat er aan ons verder niks te verdienen valt, dus even aan de tap kost ons iedere keer zo rond de 25 euro.
Van gratis heb ik in elk geval nog nooit iets gemerkt, hooguit berekenen ze achteraf vermoedelijk de kosten niet door als je ter plekke eventuele reparaties laat uitvoeren, als een soort service ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar slaat dat domme minnetje nou weer op ? Wil je rde rekening erbij zien ofzo ? Tssss....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja... Mijn garage heeft afgelopen jaar genoeg aan mij verdiend, misschien dat ze daarom mijn boordcomputer gratis hebben uitgelezen.
Ze doen wel meer kleine dingen gratis voor me: ruitenwissersproeiers doorspuiten, bekerhoudertje inbouwen etc.
Maar ja... startmotor vervangen berekent die dan weer wel door, flauw he :)
Heb je in ieder geval een + gegeven, want het lijkt me dat niet jij de minnen moet krijgen, maar je garage :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, met dat soort dingen kun je nu eenmaal niet altijd bij je eigen garage terecht ; stomme boordcomputers :lol: De keuring doet weer een andere. Dus ja, dat we voor alleen uitlezen moeten betalen vind ik wel logisch verder. Dat Xinix het dubbele betaalt vind ik wel stevig, maar ook in garages zitten grote verschillen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding