hoe kan ik mijn auto taxeren?

ik wil mijn auto verkopen, maar heb geen idee hoe een prijs vast te stellen? Tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

Je kan langs je autodealer gaan en vragen wat zij voor je auto willen geven, of je kan bijv. op marktplaats kijken wat daar wordt gevraagd voor zo'n auto met ongeveer dezelfde specificaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar www.autoscout24.nl en krijg een geautoriseerde taxatie, gratis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de ANWB winkel kun je een taxatieboekje kopen. Daar staan alle automerken en modellen van de afgelopen jaren in, met richtprijzen voor zowel aankoop als verkoop van de auto`s.

Dus, je auto opzoeken in dat boekje en zie wat hij ongeveer waard is. Dat is natuurlijk afhankelijk van of hij onbeschadigd is of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is nu toch een sms-dienst dat kenteken gebeuren dat je kan inschakelen om te weten te komen wat die auto kost?
ik dacht...sms kenteken en dan het kentekennummer of zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anwb.nl zoek op 'autokoerslijst'. Dat geeft een gemiddelde. Ook de vraagprijzen op sites als autotrack en marktplaats geven een beeld. Wil je het nauwkeuriger weten dan kan je een taxateur laten komen van een expertisebedrijf. Reken op rond de 200 euro kosten.