Waar kan ik mijn auto verkopen tegen een waardevolle prijs?

Ik heb mijn auto aangeboden op diverse websites. Maar tot op heden geen succes. Graag ontvang ik tips waar ik mijn auto kan verkopen tegen een waardevolle prijs. En nee aub geen inkoop bedrijven die een lage prijs bieden en het veel duurder verkopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
Reddie
9 jaar geleden
Zelf vindt je je auto natuurlijk waardevol. (Hoewel, waarom wil je hem dan kwijt?) Maar anderen vinden het wellicht een oud lijk, en willen er echt niet veel voor geven. Zeker niet omdat je bij een auto van een particulier nooit weet wat voor kosten je er allemaal aan krijgt.
(Tenslotte wil je hem zelf waarschijnlijk om die reden kwijt.)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een waardevolle auto, heb er veel geld in gestoken. Ik doe het weg om kosten te besparen. De auto is in goede staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens of er een forum over het automerk bestaat,daar worden ook goede auto's aangeboden en natuurlijk zitten daar de liefhebbers van het merk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt voor de tip, ga ik doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben 2 jaar terug mijn baan kwijt geraakt en had de auto niet meer nodig. Heb hem op diverse sites gezet voor de prijs die ik redelijk vond (1200 euro) . Anwb gaf er 300 euro voor, dan was ik hem met 3 dagen kwijt geweest. hij heeft nu een jaar te koop gestaan en toen kwam er eindelijk iemand kijken, en die is er nu heel blij mee. Het was ook een fijne auto. Helaas heb ik dus geen tip voor je hoe het sneller kan behalve dat beledigend aanbod van de Anwb.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb hem uiteindelijk via autoscout24 verkocht

Antwoorden (1)

Waardevol en er veel geld insteken maakt een auto vaak niet meer waard.
Zoek naar de waarde in Autotelex of Zomoto of zoek een liefhebber in een autoclub.
Suc6