Nee,
Als je in carbase zoekt op 7 zitplaatsten en Opel,
dan komt de Meriva niet in het lijstje voor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fifagek
9 jaar geleden
Dan heb ik me waarschijnlijk vergist. Er stond mij iets van bij dat onze buren, of zijn ouders een auto gekocht hadden met 7 zitplaatsen. De buurman vertelde trots dat ze een dag later met het gezin (4 man) en opa/oma naar de Efteling gingen (6 man, dus het was een 7-zitter) om de nieuwe auto in te luiden en te kijken of je er goed in kon zitten met 6 of 7 man.
Het was in ieder geval geen Fiat Multipla. Ook geen Opel Zafira of Opel Sintra. Ik dacht een Meriva, maar dat kan dus niet begrijp ik (vandaar de vraag dus ook aangezien ik ze via Gaspedaal niet kon vinden).
Het was op zeker ook geen busje......
Fifagek
9 jaar geleden
Dank voor de link naar de autovergelijker. Wist niet dat deze bestond, en je hebt er best veel aan. Top!!