mercedes c klasse ventilator piept, kan iemand mij helpen?

Beste mensen,
Ik heb een mercedes c klasse met een probleempje.
Als ik mijn ventilator aanzet dan komt daar een piep geluid uit die niet stopt met piepen.
Weet er iemand wat het kan zijn en wat ik moet doen?

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak een AS ( je ) van een ventilator . Dat hij er net naast zit .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
als je hem harder of zachter laat blazen
word het geluid dan erger?

Antwoorden (1)

Piept hij ook als hij draait, als hij is uitgebouwd?

1. Kijken of de inlaatopening is vervuild, dat piepen kan veroorzaken, zoals blaadjes of pitten van een boom.

2. Bij de sloper een gebruikte ventilator kopen en inbouwen.
Edraket