ford ka stuurt zwaar en maakt een schrapend geluid als ik helemaal naar links of rechts stuur?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
2.9K

Antwoorden (1)

Welk bouwjaar heeft de Ford KA? Het zou de stuurbekrachtiging kunnen zijn. Als deze zwaar stuurt moet je er stuurbekrachtiging olie bij doen. Vervolgens een aantal keer het stuur helemaal naar links en rechts sturen om de lucht eruit te halen.