Zijn er bumperbeschermers voor in- en uitspringende honden?

Mijn hond beschadigd de bumper van mijn auto behoorlijk als hij in de auto moet klauteren. Is daar iets voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hier zijn verschillende beschermlijsten voor beschikbaar, zie ook:

http://autodresser.nl/sier-beschermlijsten.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die zouden bestaan,zie op volgende site of ze beschikbaar zijn:
Heeft u niet de juiste bumperbescherming of instaplijsten kunnen vinden dan kunnen wij samen met u zoeken
Voor vragen kunt u telefonisch contact opnemen of het contact-formulier op de website.
fremar
8 jaar geleden
Er is een op maat gemaakte beschermingsfolie te koop voor ongeveer 45 euro. Je kunt het zelf aanbrengen en is vrijwel onzichtbaar.
paulus811