Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn geboortedatum is 21-08-2000 . met jaren ben ik 16 jaar , maar met maanden moet ik nog 6 maanden vullen. kan ik nu al voor mijn theorie?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee. Je mag vanaf 16 jaar theorie-examen doen. Jij bent 15.

Toegevoegd na 57 seconden:
Je kunt natuurlijk wel al beginnen met leren voor je theorie.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
De minimum leeftijd voor het doen van het theorie examen bij het CBR voor het auto rijbewijs (B) is verlaagd naar 16 jaar. Het theorie examen voor de bromfiets (AM) is verlaagd naar 15,5 jaar. In februari, nu dus, mag je als je je bromfiets theorie bedoelt examen doen. Het antwoord van bamibal dat je pas vanaf je 16e voor je brommertheorie op mag klopt dus niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik was te snel met mijn conclusie dat het antwoord van bamibal niet klopt. Hij bedoelt de autotheorie. Ik ga ervan uit dat jij de brommertheorie bedoelt. Dat hoop ik tenminste want anders moet je nog erg lang wachten.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Je kunt aan de categorie waarin de vraag is geplaatst zien om welk rijbewijs het gaat: http://www.goeievraag.nl/vervoer/autos/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je had ook je antwoord kunnen verwijderen en kunnen vervangen door een "bamibal" overstijgend antwoord.
Rutge
8 jaar geleden
Oke bedankt voor de tip

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding