Waaraan dient een goede zakenauto te voldoen?

Wat zijn de meest populaire modellen van dit moment?

Ik bedoel geen bedrijfsbusjes maar luxe personenauto`s voor bijvoorbeeld vertegenwoordigers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

In aanvulling op de andere antwoorden: vaak meer extra's dan particuliere auto's. Liever een goedkoper model met extra's dan een duurder model zonder.

Ik ken mensen die dat overdreven vinden (en veel zeiken over 'leasebakken'), maar er is een reden voor. Een zakenauto heb je over het algemeen als je veel, héél veel op de weg zit. Als je zo veel tijd doorbrengt in de auto, wordt comfort een stuk belangrijker dan wanneer je er alleen mee naar kantoor rijdt en boodschappen doet.

Dus neem je de extra's die het leven veraangenamen, zoals airco (je wilt niet helemaal bezweet bij je klant aankomen), bekerhouders (dan kun je gemakkelijker onderweg koffiedrinken), navigatie (je gaat vaak naar plekken waar je de weg niet kent), in hoogte verstelbare stoel en verstelbaar stuur (je moet wel goed zitten als je uren in de auto zit), elektrisch verstelbare spiegels etc.

Het is net zoiets als een bureaustoel: die op je werk waar je acht uur per dag op zit is waarschijnlijk een stuk luxer dan die thuis waar je zo af en toe een half uurtje op zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zijn er velen Nissan VW Opel Mercedes ga zo maar door. Veel ligt aan het gegeven wat je van je werkgever mag besteden aan lease kosten. Daarnaast ligt het er aan wat jij zelf wil betalen aan de bijtelling. Dit bepaald mede de bestedingsruimte van de aankoop van de auto dus ook de leaseprijs
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als Apple fan kan ik je deze auto heel erg aanraden!

Toegevoegd na 39 seconden:
http://www.gadgetreview.com/2008/10/hyundai-genesis-apple-vehicle.html