welke boten hebben weinig golfvorming?

Welke recreatieve boten hebben weinig golfvorming?

de boot moet ongeveer 8000kg zwaar zijn 9.75 meter lang en 3.35 meter breed.
Voor ons techniek project moeten we een boot op schaal bouwen die zo weinig mogelijk golven maakt. Het moet een klassiek model zijn ik zal een link erbij zetten van wat voor soort boten.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.linssenyachts.com/nl/onze-jachten.html

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Boten
1.2K

Het beste antwoord

Het kano model lang en smal kan dus niet . :( dan de extreemste alternatieven . De echte planeet boot ( vorm ) dus boot komt uit het water alleen de motor beroerd het water . Maar dan klassiek oei dat is een contradictie maar ! De oer Hollandse platte schuit die op het water ligt inplaats van er in is ook zo gek niet en laat de achter kant ook rond aflopen dat helpt .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel