Hoelang doe je totaal over een brommer rijbewijs?

Ik denk dat de vraag zelf duidelijk is.Ik word niet echt wijzer van google zelf, dus daarom hier.
Ik heb het echt over het beginnen tot en met het examen.
Ik wil zelf namelijk voor brommer gaan. Maar ik zit daarnaast ook met school.

Toegevoegd na 14 minuten:
Misschien is het beter om te vragen wat jullie ervaring zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16K
Amadea
11 jaar geleden
Dat hangt af van jouw leervermogen.

Antwoorden (2)

Als je eerst je theorie examen haalt die is een jaargeldig.
Dan kun je je praktijk lessen/ examen al in 1 dag halen.

Op de ANWB site kun je ook lezen dat er gemiddeld van 4 lessen wordt uit gegaan.

Hopelijk heb je hier wat aan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben bezig met bromfiets examen en heb mn theorie gehaald. Deze is niet heel erg lastig maar zorg er wel voor dat je alles weet. Ik heb dit in de zomervakantie geleerd en examen gedaan. Zorg er gewoon voor dat je elke avond een hoofdstuk doorleest en lees het boekje 2 keer door, verder helpt aantekeningen maken enorm. Maak hiernaast oefentoetsen(vaak achterin theorieboekje) dat is de beste manier om te oefenen. 22 november begin ik met praktijk. 5 uur praktijk en daarna afrijden verdeelt over 2 dagen. Je kan er 6 week over doen maar ook 3 maand, is een beetje wanneer een theorie examen afgenomen kan worden. Overigens kan je pas praktijk inplannen en uitvoeren als je in bezit bent van je theorie certificaat..

Succes!

Voor problemem kun je me mailen