hoeveel kost een (niet al te duure) scooter + rijles en rijbewijs bij elkaar ?

ik wil graag weten wat een normale prijs is voor deze dingen bij elkaar.
zodat ik weet hoeveel ik daarvoor moet sparen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de helm en de verzekering dan, die moeten ook betaald worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
richting de 2000 euro

Antwoorden (1)

je moet er vanuit gaan dat een scooter ongeveer 900/1000 euro kost. Rijlessen en examen zijn samen 400 euro en theorie bij het CBR kost 25,50. Daar komt ook nog bij dat je een goed gekeurd slot moet kopen om ook zo je verzekering diefstal af te kunnen sluiten als je dat van plan was( is wel een aanrader). Een goed slot kan je voor 60/70 euro aanschaffen.