Kan ik ergens mijn gemaakte auto-ongelukken terugvinden?

Om een nieuwe verzekering aan te vragen, moet ik mijn gemaakte ongelukken invullen, nou heb ik een paar keer van die kleine ongelukjes gehad, zoals een paal raken een keer een stilstaande auto op de parkeerplaats... Nou vraagt ze verzekering om specifieke data etc. Ik ben een keer op een site terechtgekomen waar je al die gegevens kan opvragen, maar ben die site kwijt. Kan iemand mij verderhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Verzekeringsmaatschappijen hebben een centraal Zwartboek met alle geclaimde schades.
Dus ze kunnen het ook zelf opzoeken.
Als je teveel schades hebt wijzen je als klant af en mag je naar een herverzekeringsmaatschappij.