is het mogelijk om een radio te instaleren op een schakelbrommer?

zo ja wat voor een radio kan ik dan instaleren die niet teveel opvalt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een oplaadbare bluetooth speaker en radio app op je telefoon en je hebt radio op je brommer
8 jaar geleden
Wat je nodig hebt voor een radio is een stabiele voeding. Als jouw brommer een accu heeft (stabiel voeding, eventueel met omvormer), dan kun je een radio installeren. In principe heb je dan de keuze uit verschillende radio's.
Of er radio's speciaal voor brommers gemaakt worden, is mij niet bekend.