Waar vind ik een stijlvolle dames-werk-fietstas?

Ik fiets-trein-fiets naar mijn werk en zit ook geregeld op een NS-fietsje als ik naar een andere locatie moet. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe, snel afneembare, flinke werktas met schouderband die ik aan mijn achterbagagedrager kan klikken.
Ik heb er nu een van Basil, en die bevalt prima, maar ziet er uit als een veel te blije luiertas en daar ben ik toch echt overheen gegroeid. Ik zoek nu een stijlvol damesexemplaar. Hij mag best wat leuke kleuren hebben maar geen blij bloemetjes- of tafelzeilgedoe. En ik wil ook geen saaie heren laptopfietstas.

Welk merk heeft zoiets? Of heb ik hier een gat in de markt ontdekt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
1.7K

Het beste antwoord

Basil heeft ook wel aardige zwarte tassen of donkerblauw.

En deze is ook zwart.
Cordo Queza
Deze ruime (19 liter) pakaftas van Cordo is gemaakt van polyester met een waterafstotende coating. De bodem en zijwanden zijn verstevigd, waardoor de tas uit zichzelf rechtop blijft staan. De tas wordt geleverd inclusief schouderriem, waardoor het draagcomfort toeneemt.

Misschien vind je zwart te saai.

Is dit dan wat?
http://www.12gotrading.nl/accessoires/tassen_manden/fietstassen/new_look_mondi_joy_isis_single

Maar het kan ook in het zilver.
http://www.fietstasshop.nl/shoppers-enkele-tas-donkere-kleuren/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zwarte met 'frutsels' is leuk, die zilveren past wel bij mijn spacecowgirl-outfitje. Disco, disco! Ik mag wel oppassen dat ik niet in 'hotter then my daughter' terecht kom!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zilveren is heel geinig.
Maar hier spreekt degelijke moeke: het wordt
wel sneller lelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Volgens mij heb ik toch nog een klein gaatje in de markt ontdekt.

Andere antwoorden (1)

Ortlieb heeft een hele mooie! De Downtown.. Google er maar eens op. Zal m ook wel even in de link zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi ding! Nadeel: de haken zijn niet af te dekken, waardoor hij dan iedere keer aan m'n jas blijft hangen als ik hem als schoudertas gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep.. dat probleem had ik ook.. Maar toch, als je deze in het echt vast hebt gehad ben je verkocht.. afwerking is top! 5 jaar garantie! Vaude heeft ook een leuk model.. die heet Augsburg. Maar dan is het probleem met de haken nog niet opgelost..