Helm online kopen?

Hebben jullie ooit een helm online gekocht?
Ik Sta op het punt er een te kopen bij http://www.helmonline.nl. Je mag ze daar wel ruilen, dus zoveel kan er niet mis gaan toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (8)

Ik zie het probleem niet. Als je mag ruilen is er toch niks mis? Via internet kopen is altijd spannend, maar ik doe het vaak genoeg en nog nooit problemen gehad. Succes met je nieuwe helm:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een helm zou ik per definitie niet online kopen, die kun je beter kopen bij een gespecialiseerde winkel.

Je kunt er online wel één kopen die "past", maar dan weet je nog niet of er geen anderen zijn die net nog iets beter zaten.
Pasvormen bij helmen zijn lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben het helemaal eens met c4th,
neem aub niet het risico dat een helm niet optimaal past,en dus niet optimaal beschermd,je hebt maar 1 stel hersens ,die staan nog niet op transplantatielijst,dus wees er zuinig op.
Laat je goed inlichten in een specialeerde zaak,zodat goed en veilig (tenminste voor je hoofd) de weg op kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe maar liever niet.. een helm kopen die je goed pat en lekker kan een drama zijn van keuzes maken! Je kan ook maar beter niet besparen op de kleine dingen, maar maak eerder gebruik van de extra veiligheid en een goede pasvorm.
Je kan een hele dure helm kopen, waar je aan het einde van de rit hoofdpijn van krijgt.. dat wil je toch niet?
Op ieder koppie past een dekseltje, maar niet ieder dekseltje past op elk koppie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het gerust doen als je zeker weet wat je koopt. Dat betekent dus eerst in de winkel heel goed passen en weten dat het goed aanvoelt. Daarna weet je jouw maar en goed zittende model die je via internet kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een helm moet absoluut goed passen. Een niet perfect zittende helm beperkt zowel de veiligheid als het comfort.
Een helm passen voor aankoop is dus een must. Als je zeker weet dat een helm de juiste pasvorm heeft is online kopen bij een erkend bedrijf geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar een helm gekocht , even me hoofd gemeten er stat dan op die site een maattabel bij, en hij past precies dus prima om daar te bestellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een helm bij www.mthelmenshop.nl gekocht. De helm past goed. Ik heb hun tabel aangehouden. In eerste instantie een beetje te strak maar dat werd al snel anders. Dit op advies van de shop.