Hoeveel kost het om je afgestelde motor (van 37kw naar 35kw) door het RDW te laten keuren?

Ik heb al geprobeerd het op het internet te vinden, maar ik krijg nergens een concreet antwoord. Het enige wat ik kan vinden is de verschillende prijzen die het RDW rekent voor bepaalde services, maar ik weet niet welke van toepassing zijn op mijn vraag.

http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocuments/TGK%20%28Beoordeling%20en%20Toezicht%29/Naslag/Tarieven%20TTV%202014.pdf

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat trouwens om een Kawasaki er 5 uit 2001

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
jc54
9 jaar geleden
Bel even en informeer aldaar. (0900-0739).

Antwoorden (1)

De website waar het te vinden is heb je zelf al gevonden, hieronder nogmaals de omschrijving:

Kosten
De kosten voor een toelatingskeuring bestaan uit de volgende items:

Beoordelingskosten en keuringskosten op basis van bestede tijd en het geldende uurloon;
Reiskosten (bij keuren aan huis);
Kosten kentekenbewijs;
Kosten voor gebruik apparatuur, indien van toepassing;
Bij een zelfbouwvoertuig, de kosten voor inslag van een voertuigidentificatienummer (VIN).