Hoe kan het dat mijn crossmotor afslaat, terwijl ik de koppeling inhoud?

Hij slaat af als hij in de versnelling staat, terwijl ik de koppeling inhoud. Als ik gas blijf geven, slaat hij niet af. Is dit normaal bij 2-takt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Koppeling's kabel nog ietsje stellen ( strakker ) of blijft de koppeling nog plakken druk lager versleten ? Nee dit is niet goed , of het stationair toeren tal wat opvoeren .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Koppelingskabel is uitgerekt. Dus een beetje bijstellen!